שינויים

לפעמים השינויים שאנחנו עושים בחיים שלנו הם ענקיים ומורגשים בכל תחומי החיים, מין משהו דרסטי כזה שפשוט הופך את כל תפיסת העולם שלך ושל הסובבים אותך, אבל לרוב השינויים שאנחנו עושים הם קטנים ולא באמת מורגשים כלפי חוץ.

בשנים האחרונות עברתי די הרבה שינויים קטנים שכאלו, כמו רוב האנשים אני מניחה, אבל בשנה האחרונה, או יותר נכון ב-8 החודשים האחרונים, השינויים האלו הלכו והצטברו ואף גדלו.
העיניין הוא שהשינויים האלו לא ממש מביאים תוצאות…
אני יודעת שבדר"כ השינויים הגדולים האלו שמשפיעים על כל מסלול החיים של אנשים, הם לא באמת שינויים גדולים אלא הרבה שינויים קטנים. פשוט, שרק את האחרון שבהם כולם רואים ולכן אנשים חושבים שזה שינויי גדול.
אני יודעת שבדר"כ השינויים שאנחנו עובדים עליהם הכי הרבה אלה שינויים פנימיים שלרוב האנשים האחרים לא ממש ירגישו בהם. לפעמים אפילו אנחנו לא ממש נרגיש בשינויים האלו עד אשר הם יצטברו…
אני גם יודעת ששינויים דורשים זמן, סבלנות והרבה הרבה מוכנות לקבל אותם ואת התוצאות שהם מביאים איתם.

אם אני יודעת את כל זה, מה הבעיה?!?!

R.E.M \ Everybody Hurts

הבעיה היא שאין לי כבר סבלנות ואין לי כוח ואני בכלל לא בטוחה שאני יכולה להתמודד עם התוצאות…
הבעיה היא שלמרות שהשינויים הם לא כאלו ענקיים, מבחינתי הם די גדולים, אבל מבחינת כל שאר האנשים הם לא ממש קיימים…
הבעיה היא שממש כבר נמאס לי להשתנות, אפילו שאני יודעת שזה הכרחי ולטובתי, כי אם לומר את האמת, אני די מחבבת את עצמי וממש בעד שמישהו יחבב אותי על כל המוזרויות שלי…
הבעיה הי שפשוט עייפתי…

עייפתי מהכל:
1. עייפתי מהעבודה – אין לי כוח לעבוד כבר כ"כ הרבה זמן. אני דוחה כל דבר לדקה ה-90 ואני ממש מזניחה חלק מהלקוחות שלי. אז נכון, כבר עשיתי את הצעד הראשון והודעתי לבוסים שלי שאני מתחילה לחפש, אבל מאז אני כל הזמן דוחה את עדכון הקו"ח שלי…
2. עייפתי מהחיפושים אחר בחור – אין לי כוח לראות כרטיסי היכרויות, הם כולם ניראים אותו הדבר ומאוד מאוד לא מעניינים. בא לי שמישהו יתאמץ וימצא אותי, יתאמץ וינסה לגלות מה מתחת למעטפת, יתאמץ ויחשוב שאני שווה את זה…
3. עייפתי ממחשבות הבלתי פוסקות – אין לי כוח לניתוחים האינסופיים שרצים אצלי במוח, אין לי כוח לנסות שלא…
4. עייפתי מפוסטים דיכאוניים – אין לי כוח לעוד פוסט דיכאוני ומתבכיין, לא בשביל זה פתחתי את הבלוג הזה. הבלוג הזה נועד לקדם אותי ולא להיגרר/לגרור אותי למטה, הבלוג הזה נועד להיות מסגרת מחייבת, כזאת שתיתן לי את המוטיבציה לקום מהתחת שלי ולעשות צעד קטן בכל פעם…

האמת, שדווקא היה לי שבוע לא רע, היה מפגש די משעשע בקבוצת "המאותגרים", חלו כמה התקדמויות מעניינות בעבודה (זה בכלל בעברית, התקדמויות???), התחלתי קורס עיצוב מוצר וזה די מגניב והיה סופ"ש רגוע ודי משפחתי (אני אשלם עליו מחר כשאצטרך להשלים את כל העבודה שתיכננתי לעשות ולא עשיתי)…
אבל משום מה, זה כנראה לא מספיק…

...I wish life were this simple

...I wish life were this simple

להשאיר תגובה

