הביצה והתרנגולת

בזמן האחרון הזמן טס לי, פתאום שוב סופ"ש ושוב מתחיל שבוע חדש ועוד פעם חוזרים לעבודה ולישיבות וכלום לא השתנה…
בזמן האחרון הזמן לא זז לי, כל יום נמתח כמו מסטיק ונראה אותו הדבר וכלום לא משתנה…
ואיכשהו השילוב המוזר הזה של הזמן שטס מצד אחד והזמן שלא זז מצד שני יוצר אצלי תחושה מוזרה, מעין כהות חושים שכזו, מעין תחושת כלום (או שאולי הכל הפוך?)

אני מסוגלת להעביר שבוע שלם בללכת לעבודה, לחזור ולהימרח מול הטלוויזיה וללכת לישון. אני מסוגלת לשבת בבית סופ"ש שלם לבד, לראות טלוויזיה, מחשב, לישון וכמובן לאכול קצת ופתאום הסופ"ש נגמר. לרוב זה גם לא מאוד יפריע לי…
לכן, אני מאוד משתדלת לסדר לי את השבוע ולמלא אותו בפעילויות קבועות ומחייבות.
אבל בזמן האחרון השבוע לי התמלא לעייפה ואני מסיימת אותו עם הלשון בחוץ:
סדנת "מאותגרי זוגיות", שיעור פיטבול,  שיעור עיצוב וחיטוב (אל דאגה, זה מתאזן עם האכילה בסופ"ש 😉 ) והחל מהשבוע גם סדנת עיצוב מוצר!
עם כזה לו"ז לא פלא שרק בחמישי האחרון הצלחתי להגיע לסופר, אחרי כמעט חודש של נישנושים, ריקון המקרר, טייק-אוט והרבה שטויות…

בתוך הלו"ז הזה אני אמורה להכניס גם דייטים…

בתוך הלו"ז הזה אני צריכה למצוא כוחות להיכנס לאתרי היכרויות על מנת למצוא בחורים שכדאי לצאת איתם לדייטים ולהיות מספיק אנרגטית כדי להתעניין בצד השני ולהיות מספיק משעשעת כדי שהצד השני יתעניין בי…

ועכשיו מגיע שלב התחקור:
האם תחושת הריקנות הזאת היא שגורמת למילוי הזמן שלי ולהתחמקות מאתרי ההיכרויות או שבאמת ההעמסתי על עצמי יותר מידי ולכן לא נשאר לי כוח לזה?
מה בא קודם? הביצה או התרנגולת?

2415411-Which_came_first_The_Chicken_or_the_Egg_Windsor

Which came first the Chicken or the Egg? Windsor

והתשובה המדעית לשאלה:

chicken-or-egg-photo

מסתבר שהביצה ניצחה...

 ככל שאני חושבת על זה יותר, אני מתחילה להפנים שהאופציה הראשונה היא הנכונה.
(וההוכחה המדעית מוצגת כל כך יפה בתמונה 🙂 )

כשבפנים הכל ריק למי יש כוח להכיר? מי מסוגל לתת? מי בכלל ירצה להכיר?!?!

ASAF AVIDAN & THE MOJOS – POOR BOY

הם אומנם בהפסקה, אבל למי שעדיין לא מכיר וסתם למי שמתגעגע מומלץ בחום…

נ.ב.
הרגע נגמר השידור החוזר של 'ציפורי לילה מתגעגעות' מארחות את נורית גלרון – גם זה מומלץ בחום!!!

תגובה אחת ל-“הביצה והתרנגולת

  1. פינגבק: מזל טוב! | +shloshim30

להשאיר תגובה

