2012

פתאום אנחנו ב-2012, 2011 אומרת שלום ומפנה את מקומה ל-2012…
מי היה מאמין?!?!?

על-פי כל הסיפורים והסרטים המצויירים, ב-2012 היינו אמורים לנהוג בחלליות קטנות ולא ברכבים, לגור על כוכבים רחוקים ולגלות צורות חיים חדשות.
אבל במקום כל זה, אני עדיין כאן, בישראל, נוהגת ב-I20 כחול וחמוד (אבל לא עף) ועדיין חייה את אותה צורת החיים – לבד…

יש תחזיות שאומרות שהשנה היא השנה האחרונה של החיים על-פני כדור הארץ (מי שלא ראה את הסרט 2012, מוזמן… אבל ללא ציפיות גבוהות מידי 🙂 ), יש תחזיות שמדברות על מלחמה משנה גורלות (אם אני אגלה משהו במילואים בפברואר, אני אשתדל לרמוז לכם) ויש את התחזיות המאיימות על המיתון העולמי שאמור שוב לסחוף אותנו (תחזיקו אצבעות שזה לא יפריע לי למצוא עבודה חדשה בחודשים הקרובים…), אבל אני בוחרת להאמין לברי סחרוף שטען השבוע בהופעה שלו שהחיים שלנו לא ייגמרו ב-2012 כי מי יכול להתווכח עם ברי?!?!?

 Start finish line

"Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending." - Maria Robinson

אז אם העולם לא הולך לקראת סופו, אני חייבת למצוא דרך לחיות את החיים שלי במלואם…
למצוא דרך לצאת מהלופ האינסופי של השיגרע שבה אני נמצאת…

שלב ראשון:
הודעה לבוסים שלי שאני מתחילה לחפש עבודה חדשה – בוצע 🙂 (יושלם ברגע שאני אסיים לשכתב את הקו"ח והם יסיימו לעכל את הבשורה)
שלב שני:
מציאת תחום עיניין חדש ומרענן – בוצע, בעוד שבועיים אני מתחילה קורס עיצוב מוצר 🙂
שלב שלישי:
יציאה מהבאסה הכללית – בתהליך…

זה לא סוד שבזמן האחרון הבאסה השתלטה עליי ומאוד קשה למשוך אנשים חדשים כשעננה שחורה מלווה אותך לכל מקום.
אז כנראה שהגיע הזמן להתאמץ ולהתנער מהבאסה.
להפסיק עם הצינון הבלתי נסבל שמלווה אותי כבר שבוע ולמצוא את הכוחות לחזור שוב "לחיים".

שתהיה לכולנו שנה טובה!

מי יודע, אולי השנה מישהו יקדיש לי את השיר הזה…

(כן, אני יודעת שבדר"כ אני פחות קיטשית, אבל לפעמים זה משתלט גם עלי 🙂 )

להשאיר תגובה

