אני שונאת…

יש כמה דברים שאני שונאת בחיים הללו…

1. אני שונאת לעבוד בסופ"ש
2. אני שונאת אנשים שמעשנים (זה מסריח)
3. אני שונאת להיכנס לאתרי היכרויות (כתבתי על זה פוסט שלם, אז הסיבה ברורה)
4. אני שונאת שמציקים לי על זוגיות (או שתעשו משהו בנדון, או שתסתמו)
5. אני שונאת שהבאסה הגדולה משתלטת עליי
6. אני שונאת לנקות את הבית
7. אני שונאת ששותפה שלי מעירה לי על שטויות ובעיקר על ניקיון הבית
8. אני שונאת את ימי ראשון (טוב, לא תמיד… רק לאחרונה…)
9. אני שונאת לקוחות מעצבנים
10. אני שונאת כאב גרון (זו לא סיבה מספיק טובה לקחת יום מחלה, אז מה זה עוזר לי ?!?!)

מתוך הרשימה החלקית הזו, היום נאלצתי להתמודד עם כמה וכמה נושאים:
1. אני חייבת לסיים מצגת למחר בבוקר, אבל אני ממשיכה לדחות ולדחות את זה. נראה לי שהולך להיות לילה לבן. בזמן האחרון ממש אין לי חשק לעבוד, אזה הכל נדחה ונדחה ונדחה…
כנראה שככה זה כשמרגישים את הסוף מתקרב…
החלטתי להתפטר, בתחילת ינואר אני הולכת לדבר עם הבוסים שלי ולהודיע להם. הולכת להיות דרמה גדולה וניסיונות רבים לשכנע אותי להישאר, אבל אני ממש חייבת קצת חופש מהם, להתרענן קצת ולהציב לעצמי אתגרים חדשים. מי יודע, אולי בעתיד אני אחזור לחברה…
10. ברצינות ששקדים נפוחים הם מטרד…
3. כנראה שבגלל זה אני עושה את זה בכזה חוסר חשק…
5. ניסיתי להתעלם ממנה, ניסיתי להשתיק אותה בשינה וצפייה בלתי נגמרת בסרטים, אבל היא עדיין כאן. יש לי כמה השערות למה היא מסרבת לעבוד – כל הדיבורים הללו על החתונה של אחותי לא בדיוק מייטיבים איתי (למרות שאני באמת שמחה בשבילה, בשבילי זה פחות משמח), העבודה משגעת אותי ואני כבר סופרת לאחור את הימים לשיחה הגדולה עם הבוס ובאופן כללי החיים שלי הם לא משהו משמח מידי בזמן האחרון.
6. אבל אין ברירה, עברו כבר שבועיים והפעם תורי. כנראה שכבר אי אפשר לדחות את זה 😦 אני רק אסיים את הפוסט הזה ואתחיל לנקות…
7. ברצינות שהיא יכולה להוציא אותי מהכלים! היא עושה את עצמה כזו אסטיניסטית אבל לעולם לא תנגב אם יש כתם על הריצפה, תמיד היא תשאיר זבל על יד דלת היציאה ותתעצל לזרוק אותו במקום להשאיר אותו בפח בחדר שלה, תמיד תתחשבן איתי כמה פעמים היא הורידה את הזבל וכמה אני והשיא – תמיד תעיר לי על הניקיונות שלי!!!

Maroon 5 – She will be loved

אני לא מתה עליהם, אבל יש בשיר הזה משהו מדכא ומעודד בו זמנית…

טוב, אז מהפוסט הזה אפשר כבר להבין שאני לא בשיאי…
עם מצב רוח כזה, לא באמת אפשר להתחיל דברים חדשים… (ועכשיו גם התחיל גשם, תפאורה מושלמת למצב רוח הזה)
אז כל מה שאני יכולה לבקש כאן בפני כל האנשים שלא מכירים אותי:
פשוט תניחו לי קצת, זה יעבור… נשבעת שזה תמיד עובר… אין צורך לעודד אותי, זה לא באמת עוזר…
ואם אתם פוגשים אנשים שכן מכירים אותי, תעבירו להם את המסר כי הם לא יכולים לראות את הבאסה מתחת לחיוך שלי…

broken-green-smile

2 תגובות ל-“אני שונאת…

  1. זה טוב לפעמים לשחרר קצת קיטור..
    כאשר אני נמצא במצב רוח כזה (וזה קורה הרבה לאחרונה..), אני בד"כ יוצא להליכה ארוכה. מצאתי שהיא עוזרת לי לחשוב ולנתח דברים. ובכלל, היא טובה לניקוי הראש ושינוי מצב הרוח הכללי.
    שיהיה שבוע טוב! 🙂

  2. פינגבק: 2012 | shloshim30

להשאיר תגובה

