יוני רכטר

נפלתי לבור…
אני יכולה למנות כאן אינספור סיבות לכך שהפוסט הזה קצר ולא ממש מרתק: המחשב עושה בעיות, היו לי כל מיני אירועים ומחויבויות משפחתיות בסופ"ש, החורף השתלט עליי ואיתו העייפות הבלתי נגמרת (אפילו שהיה סופ"ש אביבי) ועוד ועוד…
אבל בסופו של דבר, המוזה פשוט לא נחה עליי ולכן דחיתי עד קץ את הכתיבה ופתאום כבר 1:55 בלילה, מחר יום ארוך והראש שלי ריק…

לפעמים אני יודעת בדיוק על מה אני הולכת לכתוב ולפעמים אני פשוט נותנת לאצבעות ללכת במקומי, אבל הפעם כלום לא עוזר והחלטתי לא ללכת למקום הקל הזה של "לכתוב כלום על שום דבר" ופשוט להודות בעייפות החומר שתקפה אותי השבוע, להתנצל ולהבטיח פיצוי בהמשך…

אבל כדי שהפוסט הזה לא יהיה שעמום אחד גדול, אני מזמינה אתכם להאזין לתוכנית ששודרה בגל"צ: ציפורי לילה מתגעגעות – שחר סגל ורועי בר נתן מארחים את יוני רכטר.
התוכנית של שחר סגל ורועי בר נתן היא פשוט תענוג, אבל בשל השעה בה היא משודרת (שתים עשרה בלילה, מוצ"ש) לא תמיד יוצא לי להקשיב לה, בטח שלא בכולה…
השבת, קיוויתי שהתוכנית תעניק לי השראה, כי אין על המוזיקה של יוני רכטר.
אמנם המוזה ממני והלאה, אבל לפחות היו שעתיים של עונג 🙂

שיר אהבה סטנדרטי – יוני רכטר

איך אפשר לקרוא לשיר הזה סטנדרטי?!?!?

להשאיר תגובה

