סמס 2

עוד מעט מתחיל המשחק (אני מקווה שכל הקוראים והקוראות מעודדים את הקבוצה נכונה – בארסה!), אז החלטתי לנצל את הזמן עד אז ולכתוב על עלילות השבוע האחרון ולשאול אתכם כמה שאלות שמטרידות אותי…

לכל מי שלא זוכר את הפרטים, במוצ"ש שעבר יצאתי עם בחור ("הפסיכולוג") שדי חפר בעברי ובשריטות העמוקות שלי.
למרות האינסטינקט הראשוני של 'לברוח ורחוק!' החלטתי לזרום…
בראשון בצהריים הגיע הסמס: "רואים אותך היום בערב?"
כן, כן, שוב חזרנו לנושא הסמסים
ברצינות?!?!? מה נסגר עם גברים וסמסים? יש להם תוכנית ממש גדולה לסמסים ולא לדקות שיחה?
בכל מקרה, עניתי בנימוס שיש לי תוכניות וקבענו לשני בערב.
בשני, נפרץ סכר הסמסים ושטף הסמסים הציף אותי מכל עבר…
במקום להרים את הטלפון ולקבוע מה עושים בשיחה פשוטה, מיליון סמסים מיותרים עם שאלות, תשובות וניסיונות להיות מצחיק/משעשע הוחלפו.
בערב שאלתי אותו מה הקטע, והתשובה המפתיעה היתה: "את נראית לי כמו אדם קורקטי, אז חשבתי שיותר תאהבי סמסים…"
ברצינות?!?!?

מעבר לנושא הסמסים וההתעקשות שלו לנווט אותי כאילו אני בשיעור נהיגה (שונאת שחושבים שאני לא יודעת לנווט את עצמי או לחנות את המכונית שלי), היה ערב חביב (אתם חושבים שערב שונא שאומרים עליו שהוא חביב, כמו שגבר שונא שאומרים עליו שהוא חמוד? 🙂 ).
אמנם הערב התחיל בעוד קצת חפירה פסיכולוגית, אבל לקראת האמצע שלו השיחה קצת התאזנה וגם הוא "נאלץ" לחשוף כמה שריטות.
נרשמה התלהבות מהידע שלי בספורט (במיוחד כדורגל) והפתעה משמירת הכשרות למרות שאני אשכנזיה אליטיסטית (כן, מסתבר שזה הרושם שאני עושה). כשנושא התואר הראשון והעבודה שלו עלה, נרשמה תזוזה של אי נוחות בכיסא אבל הערב נגמר באווירה נחמדה ואפילו קבענו טנטיבית להמשך השבוע.

ומאז, שתיקה…

האמת, לא באמת ראיתי עתיד (אפילו קצר) עם הבחור, אבל עוד דייט אחד או שניים לא היה כ"כ נורא… אבל יכול להיות שנגמרה לו חבילת הסמסים 😉
לא היה יותר פשוט להתשמש במשפט האוניברסלי בסוף דייט שאין לו עתיד: "טוב, היה נחמד. נהיה בקשר…" במקום להכניס אותי לסרטים אם בא לי להמשיך או לא בא לי, מה יהיה בהמשך וכו' וכו'?!?!

טוב, נו, אולי בשבוע הבא יהיה סיפור קצת יותר אופטימי 🙂

דן תורן/יורד נמוך

בדן תורן התאהבתי כששמעתי את השיר יחסי הציבור של המוות, עוד כשהוא שידר את התוכנית המעולה הכאן-דן ב-100FM.
משהו בשיר הזה כ"כ מתאים לדיכאון סופ"ש שתוקף אותי מידי פעם…

נ.ב.
גם ה"מסמס" חזר לסורו, אחרי שבועיים של דממה מבורכת, פתאום הגיע סמס מתנצל ומתעניין בשלומי. ברצינות?!?!? עברו שבועיים!!! גם אם פתאום נזכרת בי, לפחות תשקיע ותרים טלפון…
לפחות הוא הגיב בנימוס לסמס המתנצל שלי שלא נראה לי שזה יילך בינינו…

5 תגובות ל-“סמס 2

  1. מעניין אם התופעה שאת מתארת מאפיינת רק גברים? הכרתי פעם מישהי שעשתה לי בדיוק את אותו הדבר (משלוח כמעט אובססיבי של אסמסים).
    אני כן חושב, שבאופן כללי, גברים הם יצורים יותר ויזואליים ופחות תקשורתיים מנשים (לא רק במובן של מראה חיצוני, אלא גם במובן של הבעות פנים או שפת גוף).
    אני, למשל, שונא לנהל שיחות טלפון ארוכות ומעדיף תמיד לנהל שיחה פנים אל פנים. אז אני בהחלט יכול להבין מדוע גברים רבים מעדיפים להתכתב באסמסים, במקום לנהל שיחת טלפון מלחיצה (כל עוד זה לא נעשה באופן מוגזם, כמובן).
    בכל מקרה, שיהיה שבוע טוב ומוצלח! 🙂

  2. אין לי מושג אם התופעה מאפיינת רק גברים, עדיין לא יצא לי לצאת לדייט עם נשים 🙂
    אני לגמרי מסכימה שאין שום צורך בניהול שיחת נפש ארוכה לפני דייט, אבל שיחה קצרה פותרת כ"כ הרבה בעיות…

  3. לפחות היה שולח סמס, בהיותו חובב סמסים
    :))

  4. פינגבק: שיווק עצמי | shloshim30

להשאיר תגובה

