סמס

הבטחתי הפתעה ואני בנאדם שעומד במילה שלו (לפחות אני משתדלת…), אתם מוזמנים להציץ בדף ה'מילים לשירים' המעודכן שלי ואפילו להביע את דעתכם על העיצוב 🙂

ולנושא לשמו התכנסנו, סמסים…
למה לעזאזל הם הפכו לצורת תקשורת לגיטימית בין אנשים שלא מכירים אחד את השניה?!?!?

ברצינות, כבר התרגלתי לסמס "הי זה X מהאתר, עכשיו זה זמן טוב להתקשר?", אבל מה הקטע בלשלוח סמס על בסיס קבוע לפני שיחת טלפון??? אם אני לא יכולה לענות, אני לא אענה…
ואם כבר סמס מתעניין עם שאלה קונקרטית על השבוע שעבר, למה להתעלם מהתשובה? הרי זה ברור לכולם שאתה לא עסוק כי הרגע שלחת את הסמס…
באמת שאני לא מבינה את הקטע…

וזה לא שאני נגד סמסים, אבל באופן כללי אני ממש לא אוהבת לנהל שיחות שלמות דרכם, בשביל זה המציאו את הטלפון, מסנג'ר לסוגיו ו-Whatsapp …

עוד מעט מתחיל שבוע חדש ומחר שוב מפגש "מאותגרי הזוגיות" והפעם שיעורי הבית היו קלים, כל אחד צריך להביא את הכרטיס שלו מאתר ההיכרויות אליו הוא רשום.
משימה די קלה כי לא צריך להתאמץ יותר מידי 🙂
מצד שני, במשימות השוטפות שלנו די נכשלתי השבוע…
טלפון אחד בלבד,
אפס דייטים
ולא עדכנתי אף אחד שאני מחפשת בחור ושאם יש להם מישהו להכיר לי אני אשמח…
אני אנסה להיות ילדה טובה יותר בשבוע הבא…

זה נראה כאילו אני לא מתקדמת יותר מידי במסע הזה שלי, כאילו שכל מה שאני עושה זה לקטר ולדבר על הנושא, אז קודם כל זה די נכון…
אבל זו כבר ממש התקדמות בשבילי, כי עד לא מזמן גם את זה לא הייתי עושה, הייתי סתם חייה את חיי המשעממים משהו ומקווה שיום אחד איכשהו זה יקרה.
אבלל מדיבורים לבד כלום לא יקרה, צריך להמשיך לדבר אבל גם לעשות…
מחר…
מבטיחה…

These Days – Foo Fighters

השיר הגאוני תקוע לי בראש כל הסופ"ש…
שמעתי אותו אולי 5 פעמים ברצף והוא כל כך מדהים!
אל תתעצלו ותקראו גם את המילים

3 תגובות ל-“סמס

  1. פינגבק: השבוע הפורה שלי | shloshim30

  2. פינגבק: סמס 2 | shloshim30

  3. פינגבק: שיווק עצמי | shloshim30

להשאיר תגובה

