דייט בנאלי

היום הייתי אמורה לצאת לעוד דייט בנאלי…
טוב, זה לא מדוייק. קבענו לדבר ולראות אם מסתדר לשנינו, אבל הוא לא התקשר ומאוד התאים לי לראות את המשחק בבית אז גם אני לא נקטתי יוזמה.
הבעיה היחידה בכל הסיפור, חוץ מזה שאני לא מתקרבת לסוף המסע, זה שאין לי ממש מה לספר לכם… כלומר, די הרבה קרה השבוע אבל לא ממש בתחום הזוגי/אי-זוגי…
ולכן החלטתי לצ'פר, פוסט קצר בנושא הדייט הבאנלי ומחר – פוסט ארוך יותר בנושא: הפתעה!

דייט בנאלי (מתוך מטר שבעים ושתיים)

24/12/2011
לכל אלו שמגיעים לבלוג שלי בניסיון לראות את הקטע המדהים מתוך מטר שבעים ושתיים – מצטערת, גם כאן כבר אי אפשר לראות אותו… לצערי הורידו אותו… תנסו באפליקציה של MAKO
אבל ברוכים הבאים! אתם מוזמנים להציץ…

להשאיר תגובה

