לא קל

עוד שבת כמעט ונגמרה ושוב לא הספקתי כלום…
טוב, זה לא מדוייק, לא הספקתי לעשות את כל תכנוני העבודה, השלמת הפערים והחובות שלי ללקוחות מהשבועות הקודמים, אבל הספקתי לנוח, לסיים את ספר הזיכרון של סבא ולהיות קצת משפחתית.
ועדיין, כשכל החובות האלו יושבים לי על הראש, השבוע שעתיד להתחיל בערך בעוד 12 שעות, מתחיל קצת ברגל שמאל…

יותר מידי דברים לעשות

by Seb Lester, KeepCalmGallery.com

כפי שכתבתי בשבוע שעבר, אני מאוד מנסה לחזור לשגרה. אני מנסה למצוא את הכוחות לחזור לעבוד בהספקים הרגילים ומנסה למצוא את הכוחות לחזור למסע ולחיפוש האקטיבי… זה לא ממש הולך…
משום מה השבועות שלי לאחרונה ממש עמוסים ואני ממש שונאת שבועות עמוסים, גם בדברים טובים, כי אני יוצאת מהם כ"כ מותשת וחסרת אנרגיות. אני חייבת איזה ערב-שניים בשבוע של בטלה מול הטלוויזיה ואיכשהו גם השבוע זה לא יצא.

ביום ראשון הייתי במפגש הראשון של קבוצת מאותרי הזוגיות (שם לא רישמי כמובן 🙂 ).
מצד אחד, זה נחמד ומפתיע לפגוש אנשים במצבי, מצד שני כל הקונספט של קבוצה, משחקי היכרות ודיבורים בלי סוף קשה לי. זה בדיוק הזמן שמפלצת הציניות הידועה שלי שולפת ציפורניים ומתחילה לשרוט, זה בדיוק הזמן שבו הפלאשבק של בה"ד 12 מכה בי בכל כוחו ובדיוק והזמן שבו המשפט "נחמת רבים – נחמת טיפשים" מהדהד לי בראש…
אבל בגלל שזה היה רק המפגש הראשון וכבר הזהירו אותי שאני אסבול במפגש הראשון-שני, החלטתי לא לוותר לעצמי ואני באמת מנסה להתעלות מעל כל המכשולים הפנימיים ואפילו לבצע את המטלות הקטנות שנתנו לנו. ולכן, קבל עם ועדה, אני מכריזה על ציפיותיי מהקורס:

"אין לי ממש ציפיות, כי ציפיות לגמריי מתחבר אצלי ל'למה אני צופה שיקרה' והאמת שאני לא רוצה שיקרה מה שאני צופה ולכן אני אגדיר תיקוות.
אני מקווה שמשהו בי ישתנה, יפתח ויקרין יותר רצון ומוכנות לזוגיות.
אני מקווה לגלות שאני לא היחידה עם קשיים עלובים כ"כ בזוגיות ושאפשר לצאת מזה.
ואני מאוד מקווה להגיד בסוף – היה שווה את זה!"

עוד יהיה לי / מיכל שפירא

הביצוע של מיכל שפירא לשיר של מרגול פשוט גאוני! והמילים כ"כ נכונות…

נחזור ללו"ז העמוס שלי השבוע…
בשני, סיימתי לעבוד מאוחר והתרסקתי מול הטלוויזיה והמחשב בניסיון לסיים את הספר של סבא.
בשלישי, נסעתי לדייט א.ערב עם סבתא וסיימתי שם ממש מאוחר… אבל היה שווה את זה 🙂
ברביעי, הלכתי לשיעור ניסיון – עיצוב וחיטוב. אחרי שנה וחצי של התפדלאות כפוייה, סופסוף החלטתי להעמיד את הקרסול המחודש שלי במבחן והוא אכן עמד בו יפה! קניתי כרטיסיה של 5 שיעורים ואם הכל יילך כמו שצריך, אני אשדרג למנוי. כמה שהתגעגעתי לזוז קצת…
בחמישי, נפגשתי עם חברות לערב בנות שכלל עדכונים, רכילויות, אוכל וכמובן קינוח ;-).
והופ, הגיע סופ"ש…

שבוע הבא גם אמור להיות שבוע עמוס עם מלא תוכניות ומחוייבויות, אבל אני מאוד מקווה לא לסיים אותו עם הלשון בחוץ… אני צריכה קצת זמן לעצמי כדי לאגור כוחות ולחזור לחיפוש האקטיבי…

שבלול / אחינועם ניני

אין מה לעשות, חייבים למצוא דרך לצאת מהשבלול…

תגובה אחת ל-“לא קל

  1. פינגבק: דברים חדשים | +shloshim30

להשאיר תגובה

