חזל"ש

אחד הדברים הכי מעצבנים בחגי תישרי, זה שאחריהם אין חופש עד פסח!!! 😦
השנה החגים התעלו על עצמם, וגם פסח נופל על סופ"ש מה שאומר שהחופש הבא שלנו הוא אי שם בסוף אפריל – יום העצמאות…

השבוע, ניסיתי בכל כוחי לחזור סופסוף לשיגרה, להתרגל לעובדה שאין חופש וצריך לעבוד, להתרגל לחיים בלי סבא ולנסות לקיים את כל ההבטחות שלי לעצמי ל"אחרי החגים", או בקיצור – לנסות לחזור "למסע"…

האמת, זה לא פשוט בכלל, אין לי כוח/חשק לכלום, בטח שלא לדברים שביום-יום אין לי חשק אליהם כמו עבודה ודייטים. במקביל לחוסר כוח/חשק, הדיכאון תוקף אותי בכל פעם שיש לי קצת זמן לעצמי והדמעות מתחילות לזלוג מעצמן…

ביום רביעי, נפגשתי עם הפסיכולוגית שלי לאחר כחודש שלא נפגשנו, במקום פגישה שמחה שבה תיכננתי לשתף בחוויות מהטיול ולדבר על הכוחות המחודשים שלי ועל המחוייבות הגדולה שלי למסע (באמת שככה הרגשתי בטיול), זו היתה פגישה קשה, אבל מאוד מקלה.
כבר הרבה זמן שאנחנו מדברות על האפשרות שאני אצטרף לקבוצה ולמרות שאני די מבינה למה זה פתרון שיכול לעזור לי ולמה כדאי לי לאתגר את עצמי עם הדברים שהכי מאיימים עליי, בכל פעם שהנושא עלה, עלתה גם ההתנגדות. הפעם, היו לי באמת סיבות טובות. באיזשהו מקום זה מרגיש לי מוקדם מידי להתחיל לעבוד על נושא הזוגיות, אני מרגישה צורך להישאר קצת בתוך האבל והגעגוע הגדול לסבא.
מצד שני, אני יודעת שאם אני לא אעשה משהו בנדון, יש סיכוי טוב שאני אשקע עמוק בתוך זה. וכשאני שוקעת זה בדר"כ תוקף בערבים וברגעים האלו שאני לבד (ויש הרבה כאלו) ובאמת שאין לי כוחות להתמודד עם זה.

אז בהחלטה אמיצה, תוך ניסיון לא לחשוב יותר מידי לעומק על הדברים, החלטתי לקחת צעד אחד גדול קדימה במסע הזה שלי והחל משבוע הבא תוכלו לשמוע על חוויותי מהקבוצה.
אני לא מבטיחה לשמור על אופטימיות (בכל זאת, אושוויץ היה מלא באנשים אופטימים כי כל הפאסימים נסעו לארה"ב…) ואני לא בטוחה שאני אהנה בכל רגע בדרך הזאת, אבל אני מבטיחה לנסות להפיק ממנה את המיטב.

אחרי שהמטלה הזאת ירדה מהרשימה, נשארו רק עוד 2 דברים עיקריים:
1. להצטרף לסטודיו סי
2. להירשם לקורס פוטושופ (יש מצב שהמטלה הזאת תידחה קצת, לאור ההוצאה החדשה שהתווספה, אבל אם למישהו יש המלצה על קורס טוב, אני אשמח לשמוע)

ובנימה אופטימית זאת (אין לי מושג איך יצא פוסט כזה אופטימי אחרי השבוע האחרון…), נתראה בשבוע הבא…

שגרה / החברים של נטאשה

תגובה אחת ל-“חזל"ש

  1. פינגבק: לא קל | shloshim30

להשאיר תגובה

