ארה"ב 2011 – חלק ב'

המשך החוויות מהטיול לארה"ב והפעם המסע ממשיך באיזור בוסטון…

8/10/2011
ערב יום כיפור אצל חברים בניכר, מוזר…
"חגגנו" אותו בארוחה חגיגית עם השכנים הישראלים שלהם, לאחר יום טיול בעיירה יפיפיה וזקנה משהו. היה ממש נחמד, עד הקטע שהתחילו לעשות חשבונאות אם זה יפה לנסוע מחר לטייל כי זה יום כיפור ולא נעים.
אני קיבלתי פטור השנה, לאחר 19 שנה של צומות – השנה אני פוחזת. בשנה הבאה אני מבטיחה לחזור לסורי – צום ופאזלים, אבל השנה אני בחופש מהכל!
בסוף הוחלט שמכיוון שלי יש פטור וזו ממש התחסדות לכבד את יום כיפור באכילה וישיבה בבית (וגם כי יש אוטו חינם של השכנים), נוסעים לטיול 🙂

נסענו ונסענו ונסענו, ראינו התחלת שלכת והתלהבנו ואז הגענו לדבר האמיתי!
אין מה להגיד, עצים בצבעי שלכת זה מגניב!

Mt. Washington, NH
שלכת מטורפת, כביש פתלתל וריח גומי מהברקסים – איזה יפה כאן!!!                                                      Mt. Washington, NH

 10/10/2011
אין ספק שיותר פסטורלי כאן מבבר-אילן 🙂

JFK Park, Harvard

JFK Park, Harvard

אחרי 3 ימי טיול מוצלחים עם חברים, שוב אני לבד…
החלטתי להתחיל ברגוע, ארוחת בוקר עם ספר טוב בפארק.
עכשיו נשאר רק לראות מה יש להרווארד להציע…

כשמטיילים לבד יש הרבה זמן לשתוק ולספוג את האווירה, ואני חייבת לציין שאני ממש טובה בשתיקות…
הסיור המודרך בהרווארד היה ממש משעשע, המדריכים (סטודנטים) מסבירים הכל בהתלהבות אמריקאית והקבוצה צוחקת בנימוס בפאנצ'ים המתוזמנים.
בתחילת הסיור, כל אחד סיפר מאיפה הוא בעולם. היו הרבה אמריקאים אבל גם אוסטרלים, גרמנים וקנדים ואני – מישראל. בסוף הסיור ניגשה אליי אחת האמריקאיות בהתלהבות רבה וסיפרה שלפני שנתיים היא ובעלה טיילו בישראל וזה מקום מדהים! מדינה יפייפיה ולא להאמין איך מדינה כזו קטנה מצליחה לכלכל את עצמה בכזו הצלחה.
מה אני אגיד, ברגעים כאלו החזה שלך מתנפח מגאווה והשגריר הישראלי הקטן שבך פורץ החוצה בכל הכוח 😉
ואם זה לא מספיק, בסוף הסיור ניגש אליי אחד המשתתפים ונתן לי כרטיס לסיור מודרך בבוסטון שהוא לא צריך כי הם עוזבים מחר ולא יספיקו לנצל אותו. אין לי מושג אם זה שווה משהו, אבל מחוות כאלו תמיד נחמד לקבל 🙂 (בסוף לא היה לי זמן לסיור… לא נורא…)

Harvard

Harvard

לא ברור לי למה ולאן, אבל האנשים כאן כל הזמן רצים. הם לא ממהרים כמו בניו-יורק, אלא פשוט כל הזמן רצים, כספורט…
ואני אומרת, לאן אתם כל-כך ממהרים?!?! הרי גם בהליכה בסוף מגיעים, אתם מפספסים את כל הנוף!
תלמדו מהברווזים, הם מבינים מה זה טוב…

MIT

ברווזים, ברווזים, בואו הבייתה - לא רוצים...

11/10/2011
לקבל את ההודעה שעיסקת שליט נחתמה באמצע סופר בבוסטון זו חוויה מאוד מאוד מאוד מוזרה.
הדבר הראשון שעולה לך בראש זה: מה?!?!? ברצינות?!?!?
הדבר השני הוא: איפה אני משיגה WIFI כדי להתעדכן בחדשות???
והשלישי הוא: איפה כל הישראלים???? דווקא שרוצים לפגוש אותם הם לא בסביבה…
עכשיו כל מה שנשאר זה לחכות ולראות שהוא באמת חוזר הביתה ולקוות שהוא יצליח לשקם את החיים שלו. איכשהו…

מקס ברנר

מי היה מאמין שגם לכאן זה הגיע... Boylson St. Boston

12/10/2011
המסדרון במעונות של Harvard business school נראה כמו מסדרון של קופ"ח…
עם שכר הלימוד שהם לוקחים כאן, הם יכלו להשקיע קצת בתמונות או צבע על הקירות…

Harvard Business School

Harvard Business School

המשך יבוא…

2 תגובות ל-“ארה"ב 2011 – חלק ב'

  1. פינגבק: ארה"ב 2011 | shloshim30

  2. פינגבק: ארה"ב 2011 – חלק ג’ | shloshim30

להשאיר תגובה

