ארה"ב 2011

כשמטיילים לבד יש הרבה זמן להתבוננות עצמית, לפעמים יותר מידי זמן…
אז אספתי כמה רשמים, תובנות והגיגים 🙂

5/10/2011
אני בנאדם של טבע ונוף ופחות של ערים, אבל עם השנים התחלתי להעריך גם נוף עירוני וארכיטקטורה (תקראו לזה התבגרות או הזדקנות…).
העיר האהובה עליי היא לונדון, משהו באפרוריות ובבריטיות שלה קסום בעיניי. לעומת זאת, לניו-יורק לא הצלחתי להתחבר, משהו בגודל שלה, בגובה שלה ובעובדה שלא רואים שמיים מגמד אותי.
למרות זאת, החלטתי לתת לה עוד צ'אנס להקסים אותי ולהראות לי ממה כולם מתלהבים.
היום התחיל בנסיעה מניו-ג'רסי לכנס בניו-יורק וצעידה קצרה למלון שבו הוא מתקיים. הכנס עצמו היה נחמד, אבל חוץ מכמה פליירים ומתנות זולות לא יצאתי עם יותר מידי. אבל הי – זה מה ששילם לי על הכרטיס טיסה 🙂
אח"כ עליתי לתצפית באמפייר סטייט בילדינג. אני מאוד אוהבת תצפיות, הן מאפשרות לך לראות את העולם בפרספקטיבה אחרת, אז שילמתי את הסכום האסטרונומי ועליתי. אבל גם מהקומה ה-86, ניו-יורק עדיין גדולה וגבוהה…

Madison Sq. Park, NYC

Madison Sq. Park, NYC

את א.הצהריים שלי לקחתי לכאן, סנאי מטורף החליט שהסבאווי שלי קורץ לו אז ברחתי לצד השני של הפארק. בפעם הבאה אני צריכה לא להתעצל ולהביא את הספר שלי, נראה לי שזה יילך טוב עם המוזיקה, האוזניות והפארק 🙂

סנאי - NYU

סנאי - NYU

הסנאים כאן הם כמו חתולי רחוב בישראל!!! ולכן, עם כל אהבתי לסנאים ועד כמה שהם חמודים (בעיקר בסרט עידן הקרח), אין ברירה אלא להתייחס אליהם כאל חתולי רחוב – בחשדנות וממרחק…

דברים מוזרים בניו-יורק:
1. באוטובוס יש שלט שאוסר לשדל… מה?!?!
2. כמעט ואין WIFI בחינם בכל העיר הזאת!!! (לפחות בינתיים לא נמצאה רשת כזאת)
3. כל הביניינים מאוד מאוד גבוהים… (אבל זה יפה בלילה)
4. סנאים עצבניים!!!
5. המחירים כאן הם ללא מס, המס נופל עליך רק בקופה… איך אפשר להיפטר ככה מהכסף הקטן?!?
דברים נחמדים בניו-יורק:
1. כל כמה רחובות יש פארק
2. הלילה בניו-יורק
3. חנות מגניבה במיוחד – Fishs Eddy
4. מוזיאון הטבע והמדע – זה אמנם בתוכנית רק לסוף הטיול, אבל אני מוכנה להתחייב מראש שהוא מגניב 🙂

אסור לשדל באוטובוס
אסור לשדל באוטובוס

המשך יבוא

4 תגובות ל-“ארה"ב 2011

  1. פינגבק: ארה"ב 2011 – חלק ב’ | shloshim30

  2. פינגבק: תובנות | shloshim30

  3. פינגבק: חזל"ש | +shloshim30

  4. פינגבק: דברים חדשים | +shloshim30

להשאיר תגובה

