פרידה מסבא

תיכננתי לכתוב פוסט ארוך במיוחד על החופשה בארה"ב, יש לי כ"כ הרבה סיפורים ומחשבות לחלוק, אבל לצערי הפוסט הזה יצטרך לחכות…

ביום שני בצהרים סבא שלי נפטר…
עד לפני שנה וחצי הייתי מבעלי המזל שסבא וסבתא שלהם משני הצדדים עדיין בחיים, אבל לפני שנה וחצי זה נגמר כשסבא שלי נפטר. ביום שני גם הסבא השני שלי הלך לעולמו.
אני לא ממש יודעת מה עושים עכשיו, אחרי 30 שנה בהן סבא תמיד היה שם, עם החיוך התמידי בעיניים והסיפורים הבלתי נגמרים (ויש האומרים החופרים 🙂 ).
ברור לי שאלו הם החיים וסופם להיגמר, ובסך הכל הלוואי על כולנו לחיות 86 שנה של חיים מלאים. ברור לי שהחודש האחרון זה כבר לא היה זה ובמיוחד בשבועיים האחרונים. ברור לי שכל דקה נוספת היתה מיותרת כי זה היה רק הגוף ולא הרוח. ברור לי שהוא התכוון לקיים את ההבטחה שנתראה אחרי שאני אחזור וזה לא היה בשליטתו שהוא נאלץ להפר את ההבטחה.
הכל ברור, אבל עדיין כואב כ"כ…

אז סבא, אני עדיין לא בטוחה שיש משהו שם למעלה, אבל זה הרבה יותר קל לחשוב שאיכשהו זכית למנוחה ולפגישת מחזור עם כל אלו שהתגעגעת אליהם.
אני מקווה שתציץ עלינו מידי פעם ותהיה גאה בנו שם מלמעלה.
לילה טוב….

5 תגובות ל-“פרידה מסבא

  1. פינגבק: חזל"ש | shloshim30

  2. פינגבק: 19/2/2010 | shloshim30

  3. פינגבק: איסלנד – 2 | +shloshim30

  4. פינגבק: מזל טוב! | +shloshim30

  5. פינגבק: עברה שנה | +shloshim30

להשאיר תגובה

