ראיון עם הלב שלי

קיבלתי עוד מטלה מוזרה – לראיין את הלב שלי ואת מעטפת הלב

האמת, לא באמת הצלחתי להבין מהי מעטפת הלב, וכל עניין הראיונות של איברי הגוף שלי מתחיל להיות קצת יותר מידי הזוי, אבל אני מנסה שלא להיות סקפטית ולזרום עם הכיוונים המוזרים של המדקר.
את המטלה קיבלתי כבר לפני שבוע וחצי, אבל מכיוון שלא ממש ידעתי לאן אני הולכת עם זה פשוט דחיתי ודחיתי את זה. אבל היום, עוד שעה וחצי, יש לי תור אצל המדקר וצריך לבוא עם שיעורי בית מוכנים 🙂

אז יאללה, מתחילים:

אני: הי, מה נשמע?
הלב: אצלי הכל סבבה…
מעטפת הלב: גם אצלי!
אני: סליחה על השאלה הבוטה, אבל מאיפה צצת מעטפת הלב?!?!?
מעטפת הלב: נראה לי שתמיד הייתי כאן, סתם התעלמת ממני…
אני: רגע, אז מה התפקיד שלך?
מעטפת הלב: תשמעי, זה הסוד הגדול 🙂
אני: זה נשמע לי כמו מסך עשן אחד גדול… יכול להיות שאתה האח של האפנדציט?
מעטפת הלב: נו באמת! איך אפשר להשוות בכלל?!?!?
הלב: סליחה על ההפרעה, אבל אם אתם לא צריכים אותי, יש לי דברים חשובים יותר לעשות…
אני: יאללה, יאללה, מה יותר חשוב מהשיחה המרתקת הזו?!?!
הלב: תזלזלי עד כמה שאת רוצה, אבל יש לי דם לשאוב, צריך לוודא שהכל דופק כמו שעון – לא מהר מידי, לא לאט מידי… זו עבודה לא פשוטה בכלל…
אני: טוב, ברור שזה חשוב, אבל לכל אחד מגיעה הפסקה קטנה. שים על טייס אוטומאטי ותנוח קצת…
אולי אתה יודע מה מעטפת הלב עושה? במה בדיוק היא עוטפת אותך? מפני מה היא עוטפת אותך?
הלב: האמת, בלי להעליב, לא שמעתי עליה אף פעם ולא ראיתי אותה מעולם. אבל יכול להיות שהיא שקופה וממש שקטה. וזה לא שאני מסתובב יותר מידי, בכל זאת – יש לי הרבה עבודה…
אני: כל הסיפור הזה מוזר מאוד…
מעטפת הלב: תראו, גם על סוכני המוסד לא שומעים כל יום…
זו לא אשמתי שאף אחד לא רוצה לכתוב עליי שירים יפים ומרגשים כמו שכותבים על הלב…
הלב: באמת מפנקים אותי בשירים יפים 🙂
אני: מה השיר האהוב עלייך שנכתב עלייך?
הלב: ואוו, איזו שאלה קשה! יש מלא… על כל אחד שאני אבחר יש איזה 5 שאני אתבאס שלא בחרתי.
אני: אז תציין כמה שמות…
הלב: טוב, אז יש את "למה לי לקחת ללב",  "אי שם בלב" והשיר שהוא גם סדרה אגדית: "הלב"!
אני: בחירות טובות! באמת שירים מצויינים 🙂
מה אני אגיד לך, אתה איבר מבוקש…
הלב: אפרופו מבוקש, אני חייב לחזור לעבודה. מישהו צריך לוודא שהכל דופק כמו שעון…
נדבר בקרוב.
אני: ביי…

חג שמח ושנה טובה!

להשאיר תגובה

