המחסום הגדול

כמו בכל דיאטה או מרתון, גם במסע הזה שלי נתקלתי במחסום הגדול, הקיר הזה שמאיים לשבור אותי ולגרום לי להרים ידיים ולוותר…

התחלתי את המסע הזה הרבה לפני שהכרזתי עליו רישמית מעל דפי האינטרנט, אי שם קצת לפני גיל 30 הגעתי להכרה שלבד זה לא עובד (תרתי משמע). לקח לי קצת זמן והרבה שיחות עם הפסיעולוגית שלי, אבל בסוף גם הבנתי שבלי כרטיס הכרות שום דבר לא ישתנה ונאלצתי לחזור לתחביב השנוא עליי במיוחד
מאז היו כל מיני עליות וירידות, היו ימים (ולפעמים שבועות) שבהם הכרטיס שלי לא זכה לראות את זיו פניי והיו ימים שבהם האתר התורן היה פתוח במשך ערב שלם.
לפי מס' שבועות קרה משהו מוזר ופתאום הפכתי פופולארית (וירטואלית) והייתה לזה השפעה של מחמאות רבות על הורדה במשקל – ניפוח חזה כמו טווס, וויתורים עצמיים ופתיחת ארון הממתקים = התרחקות מכל מה שמזכיר דייטים.

אז אחרי שהשתמשתי בכל התירוצים האפשריים (חלקם היו הסברים מנומקים ולא תירוצים, אבל לא נתקטנן), החלטתי לנסות לטפס מעל הקיר הגבוה כאילו היה הקיר הנורא במסלול של חי"רניק.
הבעיה הגדולה – אני לא ספורטאית מצטיינת, אני יותר ספורטאית כורסא.
כלומר, אני מאוד אוהבת לראות ספורט (ברצלונה נותנת עכשיו קונצרט מטורף!) ואני מאוד טובה במתן עצות ופרשנות, אבל לעשות? בלעשות אני קצת פחות טובה 🙂
אבל למרות הכל, הכרחתי את עצמי להיכנס לאתר התורן ולראות מה חדש…

אולי אם אני אצליח למצוא קיר עם חור, המעבר יהיה יותר קל…

אז ככה, כלום לא השתנה…
הפרצופים המביטים מהכרטיסים מוכרים וגם החדשים נראים בדיוק אותו הדבר, תחושת המיאוס הרגילה עדיין מציפה אותי וכל התירוצים הזמינים נשלפים ("אני עוד שבוע וחצי נוסעת לשבועיים חופש, אין טעם להתחיל משהו חדש", "עוד מעט החגים – זה לא זמן לדייטים, זה זמן למשפחה", "אמא כבר נתנה את הטלפון שלי למישהו השבוע, עשיתי את שלי, לא?", "למה לעשות היום את מה שאפשר לדחות למחר?!?!"…).

אז מה עושים? איך יוצאים מהפלונטר הזה?!?!
אולי שנה הבאה תהיה טובה יותר 🙂
שנה טובה!

אישה ליוויתן / עברי לידר

2 תגובות ל-“המחסום הגדול

  1. פינגבק: מזל טוב! | +shloshim30

  2. פינגבק: יותר מחודש… | +shloshim30

להשאיר תגובה

