ברוכים הבאים למסע שלי!

כשהייתי קטנה, גיל 30 היה נראה לי זקן, עתיק ממש. היה לי ברור שעד אז הכל כבר יהיה מסודר – כמו שצריך להיות.
היה לי ברור שבגיל 30 אני אהיה כבר אחרי אהבה אחת או שתיים לפחות, נשואה עם משפחה, קריירה ואושר קטן בלב.

ככל שהשנים עברו, הבנתי שזה נכון, ככה באמת נראה גיל 30, אבל כנראה שלא עבורי.
רוב החברות שלי בגיל 30 הן כבר זקנות, אבל לא עתיקות, והכל אצלן כבר מסודר.

  • אהבה אחת או שתיים – לפחות!
  • נשואה עם משפחה – ילד או ילדה אחד/ת לפחות…
  • קריירה – סוג של
  • ואושר קטן בלב – ככה זה נראה…

ואני? מה איתי?
אני נשארתי קצת מאחור, איפשהו בין גיל 16 ל-20…

אז קצת לפני גיל 30 קיבלתי החלטה (די אמיצה אם יורשה לי להחמיא לעצמי), לקחת את עצמי בידיים! הגיע הזמן לעשות מעשה כדי לצאת מהלופ האינסופי הזה שנקרא החיים שלי!
והמעשה? להתחיל לדבר…
כן, אני יודעת שזה קצת מצחיק לקרוא לדיבור מעשה, אבל אתם חייבים להבין שלשפוך את הלב שלי בפני אדם זר (או קרוב) זה לא הדבר שהכי קל לי לעשות.

אז היום, ממרומי גילי המופלג (30 שנים ו-3 חודשים אם רוצים לדייק), אני יודעת ש-30 זה לא כזה זקן, בחיים לא הכל מסתדר והגיע הזמן להתחיל לסדר!
החלטתי שפעם בשבוע, מעבר לשיחה השבועית עם הפסיכולוגית הנחמדה שלי, אני אעלה על הכתב תובנות, מחשבות, סיפורים או סתם אנקדוטות, הכל כדי להשאיר את עצמי מפוקסת על המטרה:
לקחת שליטה על החיים שלי!
מספיק לחכות שהכל יסתדר, הגיע הזמן שאני אסדר!

עכשיו רק נשאר להבין איך עושים את זה…

ברוכים הבאים למסע שלי, אני מקווה שהוא יסתיים בהצלחה 🙂

5 תגובות ל-“ברוכים הבאים למסע שלי!

  1. פינגבק: ראיון עם הריאות שלי | shloshim30

  2. פינגבק: ברחתי… | +shloshim30

  3. פינגבק: מזל טוב! | +shloshim30

  4. פינגבק: מחסום כתיבה | +shloshim30

  5. פינגבק: תבוסה | +shloshim30

להשאיר תגובה

